Główny księgowy
Ogłoszenie
Jednostka ogłaszająca
Gminne Przedszkole im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej
Data ogłoszenia
2024-03-11
Termin składania dokumentów
2024-03-26
Określenie stanowiska urzędniczego i etatu
Główny księgowy w Gminnym Przedszkolu im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej, ½ etatu
Wymiar czasu pracy
20 godzin tygodniowo
Wymagane wykształcenie
Spełnianie jednego z poniższych warunków w zakresie wykształcenia:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- umiejętność pracy z programami księgowymi oraz obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, w tym znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność organizacji pracy własnej (samodzielność w działaniu),
- umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
- odporność na stres, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dokładność, komunikatywność, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgowości w placówce oświatowej.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością przedszkola zgodnie z obowiązującymi zasadami.
- Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami.
- Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji i Nauki, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora przedszkola.
- Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych.
- Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami dyrektywnymi.
- Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych.
- Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu.
- Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków przedszkola.
- Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych przedszkola.
10. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych.
11. Sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów zlecenia, o dzieło i innych.
12. Prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń z urzędem skarbowym (w tym Pit), zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowym urzędem pracy oraz innymi instytucjami.
13. Terminowe dokonywanie przelewów bankowych.
14. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności ZFŚS przedszkola.
15. Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi.
16. Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora przedszkola.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, opatrzony numerem telefonu kontaktowego, e-mailem oraz własnoręcznym podpisem. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ustawą z dnia 10 maja 2018 r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. Uz. 2022 r. poz.530).Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty), poświadczone za zgodność z oryginałem,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem,
- w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych innych niż wymagane art. 221 §1 Kodeksu pracy w związku z rekrutacją na wolne stanowisko urzędnicze (np. nr telefonu, adres e-mail).
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Warunki pracy
Informacja o warunkach pracy:
- miejsce pracy: siedziba Gminnego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej, 22-302 Siennica Nadolna, Os. Cukrowni 15c , pierwsze piętro, budynek nie posiada windy
- praca w pokoju biurowym jednoosobowym, ogrzewanym, oświetlonym.
- psychofizyczne warunki pracy: praca administracyjno-biurowa, przy monitorze komputerowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała
- obsługa programów księgowych oraz urządzeń biurowych (komputer, skaner, drukarka),
- telefoniczny i bezpośredni kontakt z innymi pracownikami przedszkola, organem prowadzącym i innymi instytucjami,
- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, ale również współdziałania w zespole.
Miejsce składania dokumentów
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty, uporządkowane w sposób chronologiczny, należy złożyć
w zamkniętej kopercie w kancelarii Gminnego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej lub pocztą na adres: Gminne Przedszkole im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej, 22-302 Siennica Nadolna, Os. Cukrowni 15c. z dopiskiem Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego” w terminie do dnia 26 marca 2024 roku do godz. 14.00 (decyduje data i godzina wpływu do przedszkola).
Aplikacje, które wpłyną powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Gminne Przedszkole im. Jana Brzechwy w Siennica Nadolnej zastrzega sobie prawo rozpatrywania wyłącznie aplikacji zawierających wymagane dokumenty i spełniających wymogi konieczne i pożądane.
Uwagi
Informacje dodatkowe:
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
-
- I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
- II – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
- Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
- Informacja o wyniku konkursu będzie zamieszczona na stronie BIP Gminnego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej oraz na tablicy ogłoszeń.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują się do I etapu naboru jak i nie przejdą II etapu, będą do odbioru w kancelarii Gminnego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej.
- Informacje związane z konkursem udzielane będą w dniach i godzinach pracy przedszkola pod numerem telefonu (82) 577-05-82.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.
Załączniki
- zarządzenie .jpg (159.76 KB)
- załącznik nr 1do zarządzenia (1).jpg (146.70 KB)
- załącznik nr 1do zarządzenia .jpg (2).jpg (172.23 KB)
- załącznik nr 1do zarządzenia .jpg (3).jpg (190.34 KB)
- załącznik nr 1do zarządzenia .jpg (4).jpg (66.14 KB)
- klauzula informacyjna.jpg (306.67 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2024-03-11 08:23 | przez: Administrator BIP |
---|---|---|
Opublikowano: | 2024-03-11 08:23 | przez: Administrator BIP |
Podmiot udostępniający: | Gminne Przedszkole im. Jana Brzechwy w Siennicy Nadolnej | |
Odwiedziny: | 160 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.